نمایش نتایج جستجو برای
نویسنده: مجتبی پورسلیمی
موارد یافت شده: 9
1 - تأثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری در اشاعة فرهنگ؛ با نقش تعدیلگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری (چکیده)2 - تاثیرکیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت شاداب خراسان در (چکیده)
3 - تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (چکیده)
4 - بررسی نقش واسط یادگیری سازمانی بررابطه بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی متوسط وبزرگ شهرک های صنعتی شهرستان نیشابور) (چکیده)
5 - بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی نمایندگی های مجاز ایران خودرو دراستان خراسان رضوی (چکیده)
6 - تاثیرکیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان براعتماد مشتریان شعب بانک ملت درشهر مشهد (چکیده)
7 - تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد) (چکیده)
8 - تجارت الکترونیکی مدل “B2B” در ایران (چکیده)
9 - بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد) (چکیده)